SzavazásKönyvtáros utánpótlás - mennyiség
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A Google nem vár arra, hogy az emberek megkeressék; tudni akarja, hogy hol vannak az emberekJeff Jarvis médiakutató úgy véli, hogy a hagyományos médiák, mint a napilapok csak akkor oldhatják meg gazdasági problémáikat, hogy ha ugyanazt az utat járják végig, mint a Google. 'A hírszolgáltatóknak már régóta meg kellett volna próbálniuk megérteni, hogy mit csinál a Google. A gazdasági recesszió súlyosbítani fogja a napilapok, a rádiók és a televíziók válsághelyzetét, egyúttal pedig felgyorsítja az internet irányába való áttörésüket. A Google ilyen szempontból jelenleg egy online kereső, a hirdetésértékesítés és kiegészítő szoftverajánlatok kombinációjával rendelkezik. Amíg a klasszikus médiák ma is ellenőrizni akarják az információ terjedését és a reklámpiacot, addig a konszern azt tekintette a legfontosabb feladatának, hogy az információkat mindenhol szabadon hozzáférhetővé tegye. A különbség a két fél között, hogy a Google nem vár arra, hogy az emberek megkeressék, hanem tudni akarja, hogy hol vannak az emberek. A vállalat megértette, hogy a szolgáltatásaival nem csak támogathatja a felhasználókat a világhálón, de gazdaságilag is sikeressé teheti.' - F: jan. 29.
Régebbi hírforrás(ok): Sg.hu, link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |