SzavazásMennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Amikor a látogató adja a tartalmat - négyszer hosszabb időt töltenek a honlapon
Címkék: múzeum | marketing | közösség mint információforrás (2.0) | hatékonyság | használói élmény (UX) 2020- | információ szolgáltatása weben |
Egy múzeumi honlap lehetőséget kínál arra, hogy a múzeum lényegét egy virtuális platformon megjelenítse, de mit lehet tenni annak érdekében, hogy az élmény nehogy csorbuljon, de még pluszt is adjon? Semmi sem érhet annak az élménynek a nyomába, mint amikor végigsétálunk egy múzeum termein, de ez egyben azt is jelenti, hogy ezt a különleges élményt átfordítani a digitális platform világába bizony kihívás.
Sokan aggódnak amiatt, vajon milyen tartalmat akarnak látni az oldal látogatói, ám e probléma megoldásának egyik módja az, ha lehetővé tesszük a felhasználók számára, hogy maguk is tartalommal gazdagítsák a múzeum honlapját. A Royal Ontario Museum például arra buzdítja a látogatóit, hogy osszanak meg fotókat és videókat a múzeumban töltött időkről, és töltsék fel őket a közösségi média felületre. A múzeum a legkreatívabb hozzászólásokat teszi közzé. Ennek eredményeként a látogatók mintegy négyszer hosszabb időt töltenek az oldalon, s ez egyben egy közvetlen út ahhoz, hogy a múzeum hozzá hűséges követőből közösséget hozzon létre. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |