SzavazásAz utóbbi 2 évben végeztetek-e használói igényvizsgálatot?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Facebook -- könyvtári tapasztalatok 6. - Áttörés egyelőre nincs
Címkék: felmérés | hatékonyság | könyvtár, felsőoktatási v. szak- | marketing | USA | közösségi média |
20 amerikai felsőoktatási könyvtár Facebook-jelenlétét vizsgálta a D-lib Magazinban Michalis Gerolimos. Főbb megállapításai:
- nem gondoljuk, hogy a Facebook használata egyértelműen eredményes eszköz könyvtári szolgáltatások támogatására; hogy több embert csalogasson a könyvtár fizikai vagy virtuális használatához - vannak azonban példák arra, hogy egyes könyvtárosok sikeresen használják a könyvtár céljára az eszközt - ha a bejelölést és a használói kommentárokat számoljuk, akkor a Facebook egyáltalán nem hatékony könyvtári marketing-eszköz - a használók nem osztják meg adataikat a könyvtár Facebook-oldalán - a könyvtári webes megjelenések jellemzően nem kényelmesek a hallgatók számára. (ref.: MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |