SzavazásA könyvtárszakmai rendezvények színvonala leginkább ezzel lenne mérhető
KIT hírlevél évfolyamok2019
|
Jobban értjük a gáz- és villanyszámlát -- és a könyvtári szabályokat?
Címkék: arculat (magunkról mutatott kép) | felmérés | marketing | minőség, -irányítás, -fejlesztés | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Egy felmérés legalábbis ezt mutatja. Mindenesetre a hatóság igazolva látja, hogy annyit nyaggatták a szolgáltatókat.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a korábbi évekhez hasonlóan 2014 őszén is kérdőíves vizsgálatot indított a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére. Ennek egyik kiemelt területe a számlákkal kapcsolatos vélemények gyűjtése és elemzése. A számlák érthetőségének megítélése az elmúlt években kritikus területnek számított, ezért több intézkedés is történt a számlák értelmezhetőségének javításáért. A fogyasztók elégedettségének alakulásán a hatóság szerint meglátszik az intézkedések hatása. Országosan a megkérdezett lakossági fogyasztók villamos energiánál 88, földgáznál 86 százaléka jónak minősítette a számla értelmezhetőségét. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
![]() HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |