SzavazásKönyvtárosi munka-e az információforrások minősítése?
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
'Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban' verseny -- indul-e könyvtár a közszolgáltatók között?
Címkék: pr (bizalomkeltés) | minőség, -irányítás, -fejlesztés | marketing | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
2010-ben is megrendezik a 'Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban' üzleti versenyt. A verseny a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztését tűzte ki fő céljául. Az idei megmérettetés során a személyes ügyfélkiszolgáláson túl a call-centeren keresztül történő ügyfélkezelés is középpontba kerül, és fontos újdonság, hogy idén először az ügyfelek véleménye is megmutatkozik az értékelések során. A megmérettetés szervezője a ClientFirst Consulting, a szakmai támogatók között idén megjelent a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola is. A verseny jogi tisztaságát az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport szavatolja. A megmérettetésen tavaly több mint 20 vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról. Az idei versenyen a várakozások szerint erősen kibővült mezőny indul, külön közszolgáltatói, illetve call-center szegmenssel.
-- E megmérettetés nem önértékelésre, hanem külső szempontok szerinti megfelelésre épül. Ahogy a minőség is a vevő elvárásai szerinti teljesítésre vonatkozik. Az eb pedig a kettő között van elhantolva. Vagy a partnerközpontúság. (MG) |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |