SzavazásElőny-e, ha egy könyvtáros kritikus / kritikai gondolkodó?
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Komunikációs szakma -- a reklám műfaja vált a leghitelesebbé
Címkék: arculat (magunkról mutatott kép) | információ prezentálása | minőség, -irányítás, -fejlesztés | pr (bizalomkeltés) | tájékoztatás (virtuális) | információ (elmélet, politika) |
Miközben körülöttünk nagy hévvel dübörög az állítólagos kommunikációs forradalom, nálunk a kommunikációs iparágak mintegy 30.000 'alkalmazottja' szemlesütve tapasztalja, hogy megítélésük a rosszemlékű 'agitprop' káderekét is alulmúlja. Mindennek a legfőbb oka, hogy a politikai kommunikáció stílusa, arroganciája és tenyérbe mászó cinizmusa ellenállhatatlanul rátapad a szelídebb rokonok mindennapos megítélésére is. Ettől szenved a média, a marketingkommunikáció, a kulturális kommunikáció, a PR minden ágazata, és ettől válik ragacsosabbá az interneten folyó kommunikáció közege is. A politikai kommunikációs tanácsadók a maguk teremtette mesterséges misztikum mögül intrikálnak, fittyet hánynak alapvető szakmai normáknak, sztárgázsival jutalmazva és drága munícióval támogatva szórják szerteszét a kommunikációnak csúfolt manipulációs maszlagot, -- miközben gőzerővel támadják a kommunikáció minden olyan megnyilvánulását, ami nem 'hozzájuk' tartozik.
Viszont van egy jó hírem is! Van ennek a folyamatnak számunkra, reklámosok számára nagyon pozitív oldala is. Kiderült, hogy... |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |