Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  
 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Lehet-e szeretetmárka a könyvtár? -- Nemcsak a könyvtárosok, hanem a használók számára is

Globális változás figyelhető meg a fogyasztók értékrendjében is, amelyhez a portékáikat kínáló cégeknek is igazodniuk kell. A korábbinál jobban vágyunk például a jóllétre, a kényelemre. Erősödőben van a környezettudatosság és az 'azonnal mindent' szellemisége. A fogyasztók egyre tájékozottabbak, kíváncsibbá váltak, szórakozni vágynak, bele akarnak szólni a termékfejlesztési, termelési és kereskedelmi folyamatokba.
Erre pedig korunk digitális médiaforradalma minden lehetőséget biztosít számukra -- mondta el Sas István, a Kommunikációs Akadémia társelnöke. Fogyasztói hatalomátvétel zajlik, a webes tartalmak negyedét már most is a felhasználók állítják elő, és ez az arány gyorsan nő. Ez fordulópontot jelent a kommunikációs szakma számára, már nem lehet ugyanis bármit lenyomni az emberek torkán -- fogalmazott a szakember. A közösségi média és általában véve az interaktivitás a márkák fölötti hatalmat egyre inkább a fogyasztók kezébe adja, ezért nagyon oda kell figyelni arra, hogy ők mit gondolnak a céges kommunikációról. Egyetlen ballépés is katasztrofális következményekkel járhat a brandek számára.
Az új típusú, az angol consumer és producer keresztezéséből prosumernek hívott fogyasztók a cégekkel és a marketinggel szemben alapvetően bizalmatlanok és ellenségesek. Elutasítják a manipulációt és tartanak az átveréstől, emellett "finnyásak", egoisták és rapszodikusak. Igaz azonban az is, hogy ha sikerül őket megnyerni márkánk számára, akkor hűséges, igazi rajongókká válnak, akik kötődnek hozzánk, érzelmesek és közösségiek, vagyis tovább is adják hírünket.
A prosumerek megnyeréséhez tehát a márkáknak meg kell szerettetniük magukat velük. 'A benefit kimúlt, egy adott kategóriában minden termék ugyanolyan. Szeretetmárkákkal lehet csak igazán érvényesülni' -- magyarázta Sas István. A prosumerek eléréséhez először ismerőssé, majd támogatóvá, végül rajongóvá kell tenni őket. 'Ehhez a Sas féle ABC-t ajánlom: adni, bevonni, célozni' -- mondta a szakember. (Marketinginfo.hu)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.


interaktiv oktatástechnika portál logo

Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 20.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
3200 fő

Olvasói létszám:
kb. 3500 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról