SzavazásEgy szakmai előadás célja, hogy...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Marketing-ötlet 11. - Nanoinfluenszerek - offline leánykori nevükön: pártoló tagokKöztudott, hogy jól tudnak keresni azok, akik a Facebookon, Twitteren vagy Instragramon óriási követőtáborral rendelkeznek, s az üzenetfolyamaikban megemlítenek egy-egy terméket, de még jobb, ha fényképezkednek vele. A nem is annyira bújtatott reklám az influenszereknek nevezett személyiségeknek persze nem jelent alapvető megélhetést, inkább jövedelemkiegészítő. A nagyságrend különbözik Magyarországon, s a jelenség központjának számító USA-ban, ahol a filmjeivel is dollár tízmilliókat kasszírozó, pankrátorból lett akcióhősnek, Dwayne Johnsonnak például egy termékelhelyező bejegyzése 650 ezer dollárt is hoz, míg a rekordot a valóságshow-sztár Kardashian-klán tagja, Kylie Jenner tartja egymillióval. A pénzesőből azonban újabban jutnak cseppek azoknak is, akik csak pár ezer követővel rendelkeznek (Johnsonnak 109 millió van), de valamiért fontosak lehetnek a reklámozóknak. A nanoinflueszerek legfőbb előnye éppen az lehet, hogy kicsik: az általuk megemlített sampon, energiaital vagy smink könnyebben tűnhet baráti jótanácsnak, mint fizetett hirdetésnek. (via HVG pártolói hírlevél)
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |