Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  
 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Marketing-ötlet 11. - Nanoinfluenszerek - offline leánykori nevükön: pártoló tagok

Címkék: analógia | marketing | USA |

Köztudott, hogy jól tudnak keresni azok, akik a Facebookon, Twitteren vagy Instragramon óriási követőtáborral rendelkeznek, s az üzenetfolyamaikban megemlítenek egy-egy terméket, de még jobb, ha fényképezkednek vele. A nem is annyira bújtatott reklám az influenszereknek nevezett személyiségeknek persze nem jelent alapvető megélhetést, inkább jövedelemkiegészítő. A nagyságrend különbözik Magyarországon, s a jelenség központjának számító USA-ban, ahol a filmjeivel is dollár tízmilliókat kasszírozó, pankrátorból lett akcióhősnek, Dwayne Johnsonnak például egy termékelhelyező bejegyzése 650 ezer dollárt is hoz, míg a rekordot a valóságshow-sztár Kardashian-klán tagja, Kylie Jenner tartja egymillióval. A pénzesőből azonban újabban jutnak cseppek azoknak is, akik csak pár ezer követővel rendelkeznek (Johnsonnak 109 millió van), de valamiért fontosak lehetnek a reklámozóknak. A nanoinflueszerek legfőbb előnye éppen az lehet, hogy kicsik: az általuk megemlített sampon, energiaital vagy smink könnyebben tűnhet baráti jótanácsnak, mint fizetett hirdetésnek. (via HVG pártolói hírlevél)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.


interaktiv oktatástechnika portál logo

Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 20.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
3200 fő

Olvasói létszám:
kb. 3500 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról