SzavazásMennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Tízből hét fiatal tagja valamelyik közösségi portálnakÁtlagosan 100-150 ismerősök van a közösségi oldalakat rendszeresen felkereső osztrák tinédzsereknek. A legtöbben fotóik és videóik segítségével mutatják be magukat. Ausztriában tízből átlagosan hét fiatal látogatja naponta a Facebookot, a Netlogot vagy a MySpace-t. A kamaszok számára már nem az önmegvalósítás a legfontosabb, hanem az, hogy jól mutassák be magukat. 'Ezt a jelenséget kifutóökonómiának is nevezik' -- közölte Bernhard Heinzlmaier, a Bécsi Ifjúsági Kultúrakutató Intézet munkatársa. Ezt támasztja alá, hogy a YouTube-on látható videók kétharmada úgynevezett egoklip, vagyis az emberek önmagukat, az életüket mutatják be. 2001-ben még csak az osztrák fiatalok 33,4 százaléka használta rendszeresen a világhálót, tavaly viszont ez az arány elérte a közel 80 százalékot. A 16 és 24 év közötti közel 100 százalékának van internethozzáférése, ez néhány évvel ezelőtt szintén elképzelhetetlen lett volna.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |