VALAMI: 200
KIT Hírlevél Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok
Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Cimke: ügyfélszolgálat, panaszkezelés
összes találat: 225 cikk

A lista nem teljes, az archívum indexelése folyamatban van.

'Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban' verseny -- indul-e könyvtár a közszolgáltatók között?FEL

2010-ben is megrendezik a 'Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban' üzleti versenyt. A verseny a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztését tűzte ki fő céljául. Az idei megmérettetés során a személyes ügyfélkiszolgáláson túl a call-centeren keresztül történő ügyfélk...
A hír dátuma: 2010. 05. 18.   bővebben


A könyvtáros a társadalmi előítéletek és sztereotípiák tükrébenFEL

A 'Stereotip' (Sztereotípia) című szlovéniai kisfilm bemutatója volt a Szarajevóban 2010. április 18-21. között megrendezett 6. ICSL Nemzetközi könyvtáros tanácskozás egyik színfoltja.
A legtöbb sztereotípia akkor terjed, amikor nincs elég hiteles és minőségi informá...
A hír dátuma: 2010. 05. 03.   bővebben


ÖntéstechnikaFEL

A kapucsínó tejhabjára szép formásra kerekített mintát hozott ki felszolgáló kisasszony. Kérdésemre, hogy hogyan készítik, gyorsan jött a válasz: hát, az öntéstechnikán múlik! -- Na igen, az öntéstechnika... Hát, az egy szakma, annak csínjával-bínjával együtt. Mert há...
A hír dátuma: 2010. 04. 20.   bővebben


Börtönbe csukták, mert késedelembe esett egy DVD visszavitelében FEL

A hír dátuma: 2010. 03. 15.   bővebben


Miért nem értesít sms-ben a könyvtár, ha kések a könyvekkel?FEL

A Konyvtaros.com hűséges fegyverhordozó blogján múlt héten hivatkoztam egy csiripet. A tisztelt könyvtárhasználó arról panaszkodott, hogy 'alulinformatizálódott' a könyvtár ezért csúszott meg a könyvkölcsönzési határidővel. -- Dani megosztotta readeren a bejegyzést, megjel...
A hír dátuma: 2010. 03. 11.   bővebben


Pontos vevőtájékoztatást már csak a gépektől remélünkFEL

Szinte mindenki igényelné a részletesebb tájékoztatást, de senki sem gondolja, hogy ezt az eladók képesek lennének megadni -- áll az áruházi informatikával foglalkozó Laurel Csoport kutatási jelentésében. Óriási a hazai vásárlók információéhsége, a vevők a megfelelő t...
A hír dátuma: 2010. 02. 22.   bővebben


Tudással a vállalkozásokért -- Békés megye FEL

Sorsdöntő kérdés Békésben a gazdaság talpra állítása, ezért is jött létre Békéscsabán a megye egyik legfontosabb beruházása a helyi könyvtár bevonásával. Nehéz anyagi helyzetében is volt lélekjelenléte, bátorsága a Békés Megyei Közgyűlésnek arra, hogy döntést ho...
A hír dátuma: 2010. 02. 13.   bővebben


Szolgáltatások fejlesztése a József Attila Megyei Könyvtárban -- TatabányaFEL

A pályázaton a könyvtári szolgáltatásokhoz szükséges infrastrukturális feltételek megteremtése volt a cél. A fejlesztés keretében például a bejárathoz egy 'vandálbiztos' számítógépet telepítenek, melyen a MÁV- vagy a Volán-menetrend, valamint a könyvtár katalógusa is e...
A hír dátuma: 2010. 02. 09.   bővebben


Megújult a hvg.hu -- átláthatóság és: nem félnek kooperálni a civil médiávalFEL

Szájtunk átalakításának három fő célja tartalmaink átláthatóbbá tétele, az olvasóinkkal való párbeszéd megkönnyítése és a civil tartalmak további integrációja volt. Új felületünkről hihetetlenül egyszerűvé válik az átjárás kedvenc közösségi oldalainkra, szerk...
A hír dátuma: 2010. 02. 08.   bővebben


Miért tüntetik ki az amerikai könyvtárosképző oktatót? -- Mert segít kimászkálni FEL

Az amerikai szakkönyvtárosok szövetsége (SLA) a 2009. év kiváló oktatója címmel David Shumakert tüntette ki. A docens az 'embedded librariandhip' -- kb.: 'beépített könyvtárosság' -- híve és aktív harcosa. Ennek lényege: a könyvtárosok oda menjenek, ahol a referenszkérdések...
A hír dátuma: 2010. 02. 07.   bővebben


Egy a jelszónk...FEL

Egy most közzétett felmérés szerint az online banki ügyfelek jó része pénzintézeti webes azonosítóit más site-okon is használja - adta hírül hírlevelében a VirusBuster.
A hír dátuma: 2010. 02. 05.   bővebben


Messengerrel a gyerekkönyvtárbaFEL

Valean Erika, a nagykárolyi könyvtár gyermekrészlegének vezetőjének fejéből pattant ki az az ötlet, hogy a manapság oly divatos 'internetes beszélgetés' nyújtotta lehetőséget alkalmazva, ők is 'messengeren' segítsenek az olvasóknak. 'Arra sincs szükség, hogy bejöjjön valaki...
A hír dátuma: 2010. 02. 05.   bővebben


Online chat-es ügyfélszolgálat és hírlevél -- a MetrónálFEL

Bejelentkezés után látogatóik egyszerűen és gyorsan kérhetnek információt új, online chat-es ügyfélszolgálatukon keresztül is. A szektorban egyedülálló szolgáltatás használatával az ügyfelek élőben beszélgethetnek/kérhetnek segítséget az operátoroktól, mint kiegész...
A hír dátuma: 2010. 01. 18.   bővebben


Létrejött az első hazai Online HószolgálatFEL

A síelők.hu portál és a magyarországi sípályák együttműködésének köszönhetően létrejött az első magyarországi Online Hószolgálat.
A hír dátuma: 2010. 01. 11.   bővebben


Twitteren az AuchanFEL

Fejleszti árösszehasonlító oldalát, blogot indított, és közben a Twitteren is megjelent az Auchan. Tovább fejleszti a szeptemberben elindított, a hipermarketek árait összehasonlító honlapját az Auchan. Januártól bővül az elérhető szolgáltatások köre, hozzáférhetőek lesz...
A hír dátuma: 2010. 01. 08.   bővebben


Vélemény a TESCO-termékekről nyílt fórumon -- és a könyvtári szolgáltatásokról?FEL

Tesco Színes termékről mondhatnak véleményt a fogyasztók a Vélemény.com weboldalon, az áruház pedig ez alapján fejleszt. Elindult a Tesco és a Vélemény.com internetes portál együttműködése, amelynek keretében több mint 1500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, ...
A hír dátuma: 2009. 12. 18.   bővebben


33 ok, amiért még mindig nagyon fontosak a könyvtárak és a könyvtárosokFEL

Sokan azt jósolják, hogy a digitális korszak tisztára söpri majd a könyvespolcokat, és véget vet a már évszázadok óta létező könyvtáraknak. Lehetséges, de a veszteség pótolhatatlan lesz. A könyvtárak -- és a könyvtárosok -- több okból is pótolhatatlanok. Ennek bizonyít...
A hír dátuma: 2009. 12. 14.   bővebben


Szeged -- 4,5 millió látogató az egyetemi információs központbanFEL

A megnyitás óta eltelt öt évben mintegy 4,5 millió regisztrált látogatót fogadott a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) Tanulmányi és Információs Központja. A hazai felsőoktatásban egyedülálló módon napi tizenkét órán át nyitva tart -- egyszerre működik oktatási, tanulási, ...
A hír dátuma: 2009. 12. 09.   bővebben


Könyvtár a fejlécben -- Budapest Link BarFEL

Jön a BKV új honlapja, ami kicsit tetszik, kicsit nem, lényeg hogy lesz, meg új, meg olcsóbb. Ami érdekesebb, hogy a fejlécben vagy helyette megjelent az a csík, ami a minisztériumoknál, magyarország.hu-n az OKM honlapján is, mégpedig a budapesti helyi hivatalok, intézmények, szolg...
A hír dátuma: 2009. 11. 24.   bővebben


Lojalitás-konferencia -- analógiás eljárásokkal (ppt-kkel)FEL

A vállalatoknak van karmája, a felbosszantott ügyfél pedig szinte rögtön otthagyja a szolgáltatót -- hangzott el a Kreatív Csoport szervezésében zajlott Ügyféllojalitás konferencián. Tudósítás, előadások és fotók itt. Az ügyfeleknek az alábbi tanácsokat is adta a Karmamé...
A hír dátuma: 2009. 11. 21.   bővebben


Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciávalFEL

A telefonos ügyfélszolgálatot működtető vállalatok törvényi kötelezettsége a párbeszédek rögzítése és öt évig történő tárolása. A teher azonban komoly lehetőségeket is hordoz. Egy elemzőszoftver segítségével ugyanis a cégek stratégiai információval láthatják el...
A hír dátuma: 2009. 11. 10.   bővebben


Hazai könyvtárak -- megszemélyesítés helyett még csak kétirányú kapcsolatFEL

Magán- és állami szektor elektronikus kapcsolata itthon és külföldön címmel jelent meg az Infinit hírlevél cikke. -- A hazai viszonyokkal és használati adatokkal tisztában vagyunk. A legtöbben már véleményt is alkottunk ezekről. Kérdés ugyanakkor, hogy előítéleteink mennyir...
A hír dátuma: 2009. 11. 04.   bővebben


Mystery shopping, panaszkezelés és önkormányzati információellátásFEL

A TMT friss júniusi száma három tanulmányt is közöl, melyek az ELTE-n posztgraduális diplomát szerzett fiatal szakemberek tollából származik. Az általuk vázolt kurrens menedzsment-témákról már szóltunk a KIT-ben, és érdemes anyagaikat teljes terjedelemben elolvasni. Tematikáj...
A hír dátuma: 2009. 07. 08.   bővebben


Könyvtári elektronikus ügyfélkapcsolat-kezelésről -- kihasználatlan lehetőségFEL

A KIT-ben már többször idéztük Nagy Nikolett szakdolgozát a CRM-ről, mely diplomamunka rövidítve a TMT-ben is olvasható 'Az ügyfél nem fél ügy' -- a CRM alkalmazásainak lehetősége könyvtári területen címmel. Mivel az ősmarketing eszközök gyakran kevésnek bizonyulnak, új ...
A hír dátuma: 2007. 09. 19.   bővebben


Az ügyfélpanasz mint sikerforrásFEL

A korszerű használóorientált könyvtárban nélkülözhetetlen a professzionális panaszmenedzsment alkalmazása, mely a látogatók elégedettségi fokának mérésére, az okok felderítésére szolgál. A marketing hatására vonatkozó piaci felmérések azt mutatják, hogy az elégedetle...
A hír dátuma: 2005. 04. 20.   bővebben


legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról