Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  
 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


A kényszerű vírushelyzet kiváló alkalom a stratégia és az arculat újragondolására

Arculatának megújítására használta fel a leállást Hévíz. A turizmust sújtó nehéz időszakot Hévíz a kommunikáció megújítására használta fel, amihez az Armadillo reklámügynökség nyújtott segítséget számukra.
Elsődlegesen egy modernebb és fiatalosabb logó megalkotása és egy fiatalabb közönség elérése volt a cél, a meglévő célcsoport megtartása mellett. Az új stratégia fő üzenetei között nagyobb hangsúlyt kapott a fitt életszemélet - kihasználva a természet nyújtotta lehetőségeket -, a "négyévszakosság", az élménygarancia, valamint a szabadidő-sportolási lehetőségek kiemelése.
"A jól ismert tavirózsa szimbólumot - amely évtizedek óta Hévíz jelképeként él a belföldi turizmus és a gyógyfürdők iránt érdeklődők fejében - mindenképp meg akartuk tartani, de természetesen a kortárs trendeknek megfelelően csavartunk is rajta egyet. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják, és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben" - mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség Art Directora.
Az új marketingstratégiában Hévíz mint a "slow" mozgalom hazai központja jelenik meg, ahol a fiatalabb, középkorú, aktív célközönség kiszakadhat a mindennapok rohanásából. Az eddigi kommunikáció alapjait képező egészségkultúra és wellness mellett az új tervekben már nagyobb hangsúllyal jelenik meg a fitt életszemlélet, a gasztroturizmus és a szabadidősport.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról