SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
A kiskereskedő jó gyakorlata: társadalmi célú marketing
Címkék: pr (bizalomkeltés) | marketing | egészségügy (munka-) | analógia | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Közszolgálati szintű információval jelent meg a Lidl kiskereskedelmi diszkontáruház. Mint a vonatkozó hírben írják:
"A magyar felnőtt lakosság több mint harmadának nincs pontos információja arról, hogy naponta mennyi zöldség, gyümölcs és rost fogyasztása ajánlott. A WHO zöldség- és gyümölcsfogyasztásra irányuló ajánlásával összhangban a magyar áruházlánc integrált kampányt indít. A legfrissebb hazai felmérések szerint az élelmi rostbevitel férfiaknál és nőknél egyaránt elmarad az ajánlásokban szereplő napi legalább 25 g mennyiségtől..." A cég célja, előnye a hír közreadásával többes: - Ha reklámmal jelentkezik, akkor kilóg a lóláb: azt a befogadók automatikusan a kevésbé ható reklámüzenet kategóriába teszik. - Nem kell reklámot fizetnie, "csak" az újságírókat, szerkesztőket kell meggyőznie közhasznúságáról. - A közvetlen üzleti hasznot nem hozó közlés használószempontú imázst épít a (lehetséges) vásárlók fejében. Adhatna közre a könyvtár is közhasznú üzeneteket? (MG) |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |