SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
A könyvtárak használószámát növelő e-marketing
Címkék: marketing | katalógus, integrált könyvtári rendszer (IKR) | adatgazdálkodás, CRM | ráfordítás (összeg) |
Sokan tapasztalják, hogy a weben meglátogatott szolgáltatók, megnézett termékekkel kapcsolatban rövidesen célzott ajánlatokat kapunk - pl. a Google AdSense szolgáltatása segítségével. A marketing mögött jól kalibrált, a magyar piacon is beszerezhető viselkedésalapú marketing szoftverek vannak, akár havi 40-50 dollárért, amelyek a webes érdeklődés adatait vetik össze automatikusan a nyilvánosan elérhető profiladatokhoz, majd testre szabott ajánlatot tesznek a lehetséges használónak - szegmentáltan és automatizáltan. E módszerrel olyan beállításokat lehet tenni, mint pl. aki belépett az x oldalra és nem indította el az ott található videót 5 napon belül, az kapjon ilyen és ilyen üzenetet. Vagy: aki kölcsönzött az ilyen témájú könyvekből... A tapasztalat szerint az eljárás 3-5%-kal növeli a szolgáltatás igénybe vevőinek számát. Lényeges, hogy a beállított és finomhangolt rendszer a munkaidő-ráfordítás mérséklésével hatékonyan növeli a használószámot. (MG)
|
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |