SzavazásPolcrend a könyvtárban... (melyiket gondolod leginkább?)
KIT hírlevél évfolyamok2019
|
A könyvtárak is egyre inkább vadásznak munkaerőreLassan lasszóval kell fogni a szakképzett munkaerőt, ezért egyre több cég veti be a munkáltatóimárka-építés tudományát. Hatásos, de nem csodafegyver.
"Egyszerűen fogalmazva a munkaerő bevonzásának, elkötelezésének és megtartásának a tudománya. Lényege, hogy az adott munkahely megkülönböztethető, hiteles és vonzó legyen a dolgozók számára. Felfigyeljenek rá a hiányszakmák képviselői és a kiemelt tehetségek, s ott akarjanak dolgozni, a bevált, régi munkaerő pedig ne hagyja el azt. S mindez ne pusztán a vonzó fizetés miatt történjék" - mondja Kádár Balázs, a Bindermann - The Employer Branding Company ügyvezető partnere. "A munkáltatói márka akkor sikeres, ha a munkatársak szeretnek bejárni a munkahelyükre, ami általában azon múlik, milyen élmények érik őket a munkás hétköznapokon." |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
![]() HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |