SzavazásMely szolgáltatást tartanád meg leginkébb a vírus utánra is?
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
A közös cél hiánya gátolja a szakmai belső kommunikációt
Címkék: legjobb gyakorlat (közkönyvtár) | helyismereti szolgáltatás | együttműködés más könyvtárakkal | szakmai belső kommunikáció (2013.02-) |
A kommunikáció tétjei: a fenntartók felé és/vagy egymással? címmel tartotta előadását Czupi Gyula (Halis István Városi Könyvtár) a vándorgyűlés CsMKE-Kávéházi szekciójában. Ennek 1. részét közöljük.
- Történet a város kulturális intézményeinek közös programfelületéről. - Mindenki szívesen részt vesz benne, szívesen látná benne magát. A közös megjelenítést falragaszon és szórólapon szívesen látná, de ő maga nem tesz semmit annak érdekében, hogy a saját közönségének ezt a közös anyagot átadja (az olcsón kinyomtatható kész falragasz kiragasztása, a szórólap forma nyomtatása és kiosztása). A magyarázat: csak a saját fenntartójának kívánja bemutatni az aktivitását, csak azt a maroknyi csapatot "eteti" információval, amelyik rendezvényein a szükséges létszámot biztosítja. Nem érdekli semmiféle közös cél. Neki a saját költségvetését kell kiharcolnia, nem szempont az "egész" elérése. Mindaddig, amíg nem tudjuk megfogalmazni mi, könyvtárak, hogy mi lenne a közös célunk, addig az érdemi együttműködés és párbeszéd csak jó szándékú óhaj marad, de nem tud belőle kisülni semmi. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |