SzavazásSzakmai vitákban...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
A nagy Facebook-fétis -- mennyit hoz a jelenlét a könyvtárnak?
Címkék: hatékonyság | marketing | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | információ szolgáltatása weben | közösségi média |
A jóisten áldása a tartalomszolgáltatóknak vagy kvázi ingyenreklám a Facebooknak a tartalommegosztás? Vannak, akik többszáz százalékos forgalomnövekedésről számolnak be, míg mások az egyelőre pontosan megjósolhatatlan veszélyekre figyelmeztetnek.
'Eddig az volt a helyzet, hogy az interneten mindenki egymás ellen harcolt a látogatók figyelméért és idejéért. Az már most látszik, hogy a Facebook nagyon sok időt von el minden mástól, így a tartalomszolgáltatóknak most már nem egymással, hanem a közösségi oldallal kell megküzdeniük a felhasználók figyelméért. A kérdés inkább az lesz, hogy a személyes hírfolyamban mit fogunk meghagyni, és ebben benne lesznek-e a különböző hírforrások' -- véli Trentin Tamás. A speciális tartalmú vagy kisebb hírszájtok, blogok adatai azonban mást mutatnak. Bohus Péter, a Stop.hu főszerkesztője szerint a Facebook nem elhanyagolható, mert már most több látogatót hoz számukra, mint sok hírgyűjtő oldal. 'Ennek ellenére a látogatottsági adatainkat nem növelte jelentősen sem a megosztás, sem pedig a lájkolás funkció' -- osztotta meg Bohus. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |