SzavazásMely szolgáltatást tartanád meg leginkébb a vírus utánra is?
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
A távoktatásban segítő könyvtáros legjobb gyakorlataiAzok a felsőoktatásban dolgozó könyvtárosok, akik részfeladatként oktatókkal működnek együtt a távoktatásban, gyakran fogalmaznak meg kérdéseket szerepükkel, részvételük szintjével és tevékenységükkel kapcsolatban. A két texasi könyvtáros (University of North Texas, Denton) tanulmánya már bevált megoldásokkal (best practices) szolgál, hogy vezérfonalat adjon azoknak a kezébe, akik most kapcsolódnak majd be a távoktatásba. A szóban forgó jól bevált megoldásokat a szakirodalomból, saját tapasztalataikból és hat intézmény módszertani elemzéséből szűrték le a szerzők. A bevált megoldások alkalmazásával eredményesebb lehet az együttműködés a tanárokkal, és megfelelő eszközök állnak rendelkezésre a diákok munkájának a segítésére. A távoktatásban részt vevő könyvtáros legfontosabb tulajdonságainak (személyes kapcsolat, a diákok kritikai gondolkodásra nevelése, egyenrangú partner a távoktatási folyamatban) többoldalú kifejtése után tizenkilenc fontos bevált megoldást sorolnak fel a szerzők, rövid magyarázatot is adva: ... (ref.: Murányi L.)
|
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |