SzavazásMennyire fontos a könyvtár jövőjében az alkotói tér?
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
A vázlatkészítés és jegyzetelés segíti a szövegértést, a memoriter nem mindenholA magas szövegértési teljesítménnyel csak egyes tanulási technikák ismerete jár együtt: a jó tanulói teljesítményekhez erősen kapcsolódik a megértés és emlékezetbe vésés, azaz a jegyzetelés és vázlatkészítés és ennél is erősebben az ezekre épülő összefoglalási technikák ismerete. Valamivel kevésbé, de egyértelműen pozitívan befolyásolja a szövegértési teljesítményt az önellenőrző tanulás, ezzel szemben nem minden oktatási rendszerben bizonyul hasznosnak a memorizálás és az elaborációs technikák (pl. az információ alkalmazhatóságának megvizsgálása vagy összekapcsolása előismereteinkkel) alkalmazása.
|
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |