Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  
 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Az fmcg-szektorban jó dolgozni -- őszintébb és jobb komunikáció, visszacsatolás

Magyarországon az fmcg (fast-moving consumer goods -- napi fogyasztási cikkek)-szektor cégeinél a dolgozóknak az átlagnál többet számít, hogy milyen a munkáltatójuk arculata, illetve a vállalat hírneve, ez az iparág legmarkánsabb sajátossága -- derül ki az AonHewitt Legjobb munkahely felméréséből, amit a Napi Gazdaság Online idéz. A szegmensben dolgozók 68 százaléka tartja jó munkahelynek jelenlegi cégét, míg az összes magyar munkavállalónak csak a fele gondolkodik így.
Az AonHewitt szakértői szerint az fmcg-cégek valószínűleg annak köszönhetik, hogy munkaerő-megtartó képességük nagyobb az átlagosnál, mert e társaságoknál a munkatársak hitelesnek látják saját munkahelyüket. Az is iparági jellegzetességnek számít, hogy az átlaghoz képest az fmcg-s vállalatoknál jobb a belső kommunikáció. Ez egyrészt hatékonyabb, másrészt átláthatóbb és nyíltabb információáramlást jelent. A jelek szerint a felső vezetők világosabb képet festenek a vállalat jövőjéről, valamint a hosszú távú célkitűzésekről és a jelentősebb változásokról is jobban informálják a beosztottakat.
Az ágazatban a jó vagy rossz működés azonnal látszik a napi forgalmon -- így csak olyan emberek képesek ott karriert építeni, akik a gyors üzletmenethez tudnak alkalmazkodni. Ez köszön vissza az AonHewitt adataiból is: a jelenleg a középmezőnyben áll az iparágak népszerűségi listáján, egy másik felmérésben részt vevők csupán 5 százaléka választotta első helyen ezt az ágazatot. Mivel a szektor nagy stressztűrést igényel, a cégek folyamatosan, kreatív eszközökkel motiválják a munkaerőt.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról