SzavazásMennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Marketing-ötlet 22. - Az influencer - vagy újabban inspirátor - segíthet cselekvéssé változtatni az online jófejséget
Címkék: analógia | arculat (magunkról mutatott kép) | együttműködés nem könyvtárakkal | marketing | pr (bizalomkeltés) |
"Néhány éve a marketing szakma mint véres kardot hordozta körbe az influencereket, olyan eszközként, amivel az eddigiekhez képest sokkal hatékonyabban és olcsóbban lehet elérni olyan célcsoportokat, amelyeket korábban nehezen sikerült, főként a fiatalokat" - hangzott Székely Levente megnyitójában. A civil szervezetek általában azzal a problémával küzdenek, hogy miként vonzzanak be új tagokat, önkénteseket, hogyan tudják bemutatni és népszerűsíteni a tevékenységüket. A profitorientált cégektől tanulnak, és ahogy a divat a gazdagabbaktól a szegényebbek felé, úgy az eszközök is a profitorientált vállalkozásoktól a nonprofit szervezetek felé szivárognak, így megjelentek olyan influencerek is, akik civil szerveztek mellé álltak, propagálva tevékenységüket, programjaikat. Ezért tartottuk érdemesnek megvizsgálni, hogy van-e tere a civil szférában a youtuber, influencer marketingnek, vannak-e példák az együttműködésre, milyen a hatékonyság foka, s mindez mit jelent a civileknek, influencereknek. Végső soron pedig, vajon alkalmas lehet-e ez az eszköz arra, hogy az új generációkat megszólítsa és a civilek tevékenységébe bevonja? A workshop alkalmával a meghívott témában szakértő vendégek előadásaival, és a kutatás eddigi eredményeivel a fenti kérdéseket jártuk körbe.
Nemzetközi trendek a civil online marketing terén különös tekintettel a videoblog szférára: "A legnagyobb kihívás, hogy cselekvéssé változtassuk az online jófejséget" (Rab Árpád) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |