Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?

  • • Nem kell különösebben, hisz' mindenkit befogadunk
  • • A téma inkább felfújt hiszti
  • • Kell az akadálymentesítés; a legrászorultabbak alig járnak könyvtárba
  • • Feszültséget keltenének a rászorulók, ha többek jönnének a könyvtárba
  • • Kellene, de nem vagyunk eléggé felkészülve rá
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Marketing-ötlet 22. - Az influencer - vagy újabban inspirátor - segíthet cselekvéssé változtatni az online jófejséget

"Néhány éve a marketing szakma mint véres kardot hordozta körbe az influencereket, olyan eszközként, amivel az eddigiekhez képest sokkal hatékonyabban és olcsóbban lehet elérni olyan célcsoportokat, amelyeket korábban nehezen sikerült, főként a fiatalokat" - hangzott Székely Levente megnyitójában. A civil szervezetek általában azzal a problémával küzdenek, hogy miként vonzzanak be új tagokat, önkénteseket, hogyan tudják bemutatni és népszerűsíteni a tevékenységüket. A profitorientált cégektől tanulnak, és ahogy a divat a gazdagabbaktól a szegényebbek felé, úgy az eszközök is a profitorientált vállalkozásoktól a nonprofit szervezetek felé szivárognak, így megjelentek olyan influencerek is, akik civil szerveztek mellé álltak, propagálva tevékenységüket, programjaikat. Ezért tartottuk érdemesnek megvizsgálni, hogy van-e tere a civil szférában a youtuber, influencer marketingnek, vannak-e példák az együttműködésre, milyen a hatékonyság foka, s mindez mit jelent a civileknek, influencereknek. Végső soron pedig, vajon alkalmas lehet-e ez az eszköz arra, hogy az új generációkat megszólítsa és a civilek tevékenységébe bevonja? A workshop alkalmával a meghívott témában szakértő vendégek előadásaival, és a kutatás eddigi eredményeivel a fenti kérdéseket jártuk körbe.
Nemzetközi trendek a civil online marketing terén különös tekintettel a videoblog szférára: "A legnagyobb kihívás, hogy cselekvéssé változtassuk az online jófejséget" (Rab Árpád)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról