SzavazásMennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Bizonyítottan hasznos MI-eszközök, melyeket azonnal használhatsz a marketingben - 1.
Címkék: használói élmény (UX) 2020- | hatékonyság | hírlevél használóknak | információ prezentálása | informatikai fejlesztés, automatizálás | marketing | mesterséges intelligencia | közösségi média |
Hatékonyabb üzenetek a közösségi felületeken:
A világszerte több mint 7 billió dollárnyi vagyonnal rendelkező Vanguard-csoport, a világ egyik legnagyobb alapkezelőjeként egy erősen szabályozott szektorban működik, ahol ha nem akar bírságok hadába futni, nagyon oda kell figyelnie hirdetéseire. A vállalat marketingesei a két különböző megoldás hatékonyságát mérlegelő A/B tesztek sorozatával igyekeznek eldönteni, hogy melyik célcsoportnál mikor és melyik üzenet teljesít jobban. Egy bizonyos hirdetésmennyiség fölött ennek kivitelezésére egyszerűen nem lehet elég nagy mennyiségben megfelelő szakembereket alkalmazni. A Persado nevű MI-platform mellett döntöttek, amellyel rövid időn belül egy-egy marketingüzenet 64 különféle variációját próbálták ki, ezzel összehasonlítva az eredményességüket, és így találták meg a legalkalmasabb mondatokat egy-egy célcsoport hatékony megszólításához. Az MI által továbbgondolt üzenetek 15,8 százalékkal nagyobb átkattintási rátát értek el, mint a kontrollként használt, emberek által összerakott bejegyzés. Hasonló feladatokhoz érdemes kipróbálni: Anyword link , Persado link Jobban megírt hírlevelek: Az e-mailek megnyitási aránya 15,8 százalékkal, a bennük elhelyezett linkekre kattintások száma pedig 31,2 százalékkal növekedett az eBaynél. Az online piactér ezt a Phrasee nevű, kifejezetten vállalati felhasználásra kiképzett generatív mesterséges intelligenciájának alkalmazásával érte el. Optimalizálták a tárgymező és a levél tartalmának felütését adó headline szövegét. Ez még A/B tesztelések nagyon hosszú sorával is működne - az ilyesmi jelenti a vonatkozó szolgáltatások alapját -, de a demográfiai és más, az MI által értelmezett adatok figyelembevételével tovább növelhető a hatékonyság. Hasonló feladatokhoz érdemes kipróbálni: Phrasee link
Hírforrás:
HVG (41. sz.) / térítéses tartalom
2023. október 29. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |