SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2019
|
Chatbot a hazai könyvtárakban - hogyan fejleszthető tovább?
Címkék: szakmai szervezet | szakmai rendezvény | mesterséges intelligencia | innováció, szolgáltatásfejlesztés | informatikai fejlesztés, automatizálás | tájékoztatás (virtuális) |
Chatbot - automatikus információszolgáltató információszolgáltató beszélgetőrobot, mely a mesterséges intelligenciára épül. A rutinkérdések megválaszolására használják. Ma még.
A KIT archívuma szerint link az OSZK-ban és a Justh Zsigmond Városi könyvtárban működik chatbot. Azaz olyan elektronikus alkalmazás, amely a könyvtárba érkező rutinkérdéseket automatikusan megválaszolja - éjjel-nappal. "Egy jó chatbot intelligenciaszintje; adatgyűjtés automatizált interjúkészítéssel" ez lesz a téma szakértőjének, Deliága Ákosnak az előadása a MIBE jún. 6-i konferenciáján. Tartalma: A chatbotok technológiája 2016 óta nagyon gyors ütemben terjed a közösségi felületeken, viszont a felhasználók elvárása sokszor magasabb a valós teljesítménynél. Mennyire intelligens egy üzletileg hasznos chatbot? Hogyan lehet már ma automatizálni az okostelefonos információszerzést? (Ez az anyag segít a Mesterséges intelligencia az információkeresésben és -feldolgozásban link c. konferenciára való felkészülésben.) |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
![]() HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |