SzavazásA hazai könyvtári szaklapok kínálata főként a ... szempontjait tükrözik
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Chatbottal újított a KLM és a Justh-könyvtár
Címkék: mesterséges intelligencia | legjobb gyakorlat (közkönyvtár) | könyvtár, köz- | innováció, szolgáltatásfejlesztés | informatikai fejlesztés, automatizálás | Hollandia | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | tájékoztatás (virtuális) |
A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek - a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.
A BB önfejlesztő és saját személyiséggel rendelkezik: segítőkész, barátságos, professzionális és tapasztalt. A BB-t 250 KLM-es munkatárs segíti, így amennyiben elakad, és nem tud további választ adni az ügyfeleknek, átirányítja őket egy ügyfélszolgálatoshoz. A BB szolgáltatási portfóliója hamarosan bővül - beleértve a hangot is -, és egyre több digitális csatornával lesz kompatibilis. - A Justh Zsigmond Városi Könyvtárban a szegedi marketing-konferenciáig csak említés szintjén merült fel a chatbot lehetősége. Buzai Csaba nyilatkozott a KIT-nek: - A Chatfuel szolgáltatást választottuk. Feltétel volt, hogy egyszerűen használható, és ingyenes. Az alapstruktúrát viszonylag gyorsan összeállítottuk, tulajdonképpen ez volt a legnagyobb feladat. Olyan témákban válaszol pl., mint nyitva tartás, programajánló, emailünk, telefonszámunk, új könyveink. Használatának ösztönzésére nem tudunk elég időt fordítani, de látjuk, hogy a van még mit finomítani. Élesben látjuk, mit kell javítani. Az érdeklődők is türelmesek, ha az azonnali válasz nem volt egészen megfelelő. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |