SzavazásA hazai könyvtári szaklapok kínálata főként a ... szempontjait tükrözik
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Egyre fontosabb a közösségi média az álláskeresésben
Címkék: munkaerő-felvétel, -elbocsátás | felmérés | információforrás (tájékoztatáshoz) | közösségi média | munkaügy |
A munkakeresők egyre gyakrabban használnak mobil eszközöket az álláskeresés során és előnyben részesítik a rugalmas munkavégzési formákat - derül ki az Adecco kutatásából.
A közösségi média egyre nagyobb szerepet játszik az álláskeresésben, miközben a munkaerő-toborzók még nem elég aktívak ezen a területen. A munkakeresők egyre gyakrabban használnak mobil eszközöket az álláskeresés során és előnyben részesítik a rugalmas munkavégzési formákat. Többek között ezek derülnek ki az Adecco 2015-ös munkaerő-piaci trendeket vizsgáló nemzetközi kutatásából, amelyben 26 ország több mint 4 100 munkáltatója és 31 000 álláskeresője - köztük 259 magyar munkavállaló - vett részt. A tanulmány rávilágít, hogy az álláskeresések tekintetében erőteljesen nő a közösségi média szerepe. A közösségi hálózatok között a LinkedIn a legnépszerűbb, miközben a Facebook inkább az egyéb szociális aktivitások tere, ahol azt ellenőrzik le, mit írnak egy adott cégről. A munkaadók harmada kérdez rá a felvételi beszélgetés során a leendő munkavállaló közösségi médiabeli jelenlétére, és közel ugyanennyien utasítottak már el jelentkezőt a közösségi profilján szereplő tartalom miatt. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |