Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Megosztja-e a könyvtárosokat a politika?

  • • Leginkább választások környékén
  • • Nem, a szakmai, baráti kötődések erősebbek
  • • Sokakról tudható, melyik szekértáborhoz húz.
  • • A szakmai elképzeléseket gyakran felülírja a politikai hovatartozás
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Elkészült a mesekönyv, ami a szülőt is kincskereső gyerekké változtatja

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba. Federation of Soft név megött megbújó két alkotó, Linka Zsuzsi és Markó Áron két évet dolgozott egy különleges, angol nyelvű, saját kiadású mesekönyvön, amelyhez már elindult a Kickstarter kampány is.
A Soft Opening címet viselő alkotás nem egy hagyományos mesekönyv: a legnagyobb érdekessége az UV-festékes réteg, amin kifejezetten a szülők számára helyeztek el szabad szemmel láthatatlan részleteket (háttérsztorikat, kulisszatitkokat, kommentárokat), melyek a könyv mellé adott UV-lámpával válnak láthatóvá. Emellett egy titkos, Spotify-on és Apple Music-on elérhető soundtrack is kiegészíti a könyvet, ez is az UV-lámpa segítségével tárulkozik fel.
A Soft Opening főhőse Walter, a jól öltözött, és nagyon éhes vombat, aki egy furcsa világba csöppenve próbál eligazodni, jóllakni, majd végül csapatot toboroz és megnyitja saját hamburgerezőjét. A sztori fő célcsoportja a 6-8 éves korosztály.
A könyv nagy méretű, vászonkötéssel készült, vastag volumenizált papírra nyomtatták, vakdombor és prégelt részletekkel. Az illusztrációk is mind kézzel készültek, és rengeteg popkulturális utalást rejtenek. A Soft Openingből már el is készült néhány példány, így aki a Kickstarteren rendel, a tervek szerint még karácsony előtt megkapja saját példányát. A könyvhöz az UV-lámpa mellett még több extra, például a sztori karaktereit ábrázoló poszter, vászontáska és matricacsomag is rendelhető.
A Kickstarteren jelenleg 65%-os támogatottságnál áll a kampány.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról