SzavazásElőny-e, ha egy könyvtáros kritikus / kritikai gondolkodó?
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Felgyorsították a postai kiszolgálást -- Az olvasók kiszolgálását is lehet?
Címkék: irányítás, mérés, szabályozás | innováció, szolgáltatásfejlesztés | átszervezés, racionalizálás | analógia | minőség, -irányítás, -fejlesztés | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | tájékoztatás (személyes, fizikai) |
A Magyar Posta közleménye szerint egy év alatt a 2700 szolgáltatóhelyből álló hálózatában átlagosan több mint 170 millió ügyfélkontaktot bonyolít le. A vállalat az elmúlt két évben kiemelt figyelmet fordított arra, hogy fejlesztéseivel ügyfelei kényelmét szolgálja, szolgáltatási portfólióját a modern ügyféligényekhez igazítsa.
Ennek érdekében a hagyományos postai termékek esetében a vállalat kiemelten kezelte a klasszikus termékportfólióhoz kapcsolódó vagy azokat helyettesítő e-szolgáltatások bevezetését, korszerűsítését (új szolgáltatások és fejlesztések: mobiltelefonos csekkbefizetés, csomag- és csekkautomata, mobil applikációk). Gyorsult a kiszolgálás Fontos cél volt a postai ügyfélkiszolgálás felgyorsítása is, ezért a munkaerő-kapacitást valamennyi postán a mért ügyfélforgalomhoz, valamint a várható forgalomfelfutáshoz igazította. Ennek eredményeként a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya folyamatosan emelkedik, ez az arány csaknem 3 százalékot javult az előző évhez képest, a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya július végén több mint 80 százalék volt. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |