SzavazásMennyiben látod eredményesnek az Országos Könyvtári Napokat?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Fordítottan arányos a kattintások és a tényleges érdeklődők száma
Címkék: marketing | szakmai belső kommunikáció (2013.02-) | tervezés, stratégia | információ szolgáltatása weben | sajtótermék (nyomtatott, elektronikus) |
Gyakran látom, hogy könyvtári portálok, könyvtári szaklapok, intézetek túlságosan sok kattintásra ítélik reménybeli használóikat. Lábon lövik magukat... Már vagy 15-20 éve a hozzáértők meghatározták azt a lemorzsolódási arányt, amelyet minden egyes kattintás okoz. Ha tehát egy - szerintünk - érdekes anyagra szeretnénk terelni a használót, törekedjünk arra, hogy minél kevesebbet kelljen a lehetséges befogadónak kattintania. Mert feláll a hátán a szőr, ha előbb a folyóirat tartalomjegyzékét látja, aztán kattintás után a bibliográfiai leírást, mely felkínálja a pdf-változatot, és csak ezután kapja meg a tényleges tartalmat.
Igen, a tapasztaltabb generációk számára szükséges lehet még némi bevezetés (introductio). De ha a jövő befogadóit is szeretnék megnyerni, akkor a közvetlen közlés (in flagranti / in medias res?) marketinghozzáállás lehet a nyerő. Pontosabban: a legkisebb veszteség. Summa: minél több kattintásra kényszerítjük a befogadókat, annál kevesebb marad belőlük. - És a maradék is frusztráltabb lesz. (MG) Régebbi hírforrás(ok): 'Nem kell a blikfangos cím, elég a tárgyilagos leírás' link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |