Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Szakmai vitákban...

  • • a pozíciókban lévők döntenek
  • • a megfelelő információ birtokában lévők döntenek
  • • kiterjedt szakmai eszmecsere zajlik
  • • megírom: kit@gmconsulting.hu
  • • ikább halogatás és szócséplés van
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
| 2017 | 2016 | 2015 | 2014 |
| 2013 | 2012 | 2011 | 2010 |
| 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
| 2005 | 2004 | 2003 | 2002 |

2021



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Gyakori marketing-tévhitek 1. - Most kell minden üzenetet átadni

Gyakori hogy komoly termékeket, szolgáltatásokat dolgozunk ki, és az egészet igyekszünk átadni a használónak. Aki azonban jó eséllyel megcsömörlik tőle. Pl. egy egész kódexet bedigitalizálunk neki. Persze, a digitalizálásnak több funkciója van, és a megőrzés, kutatás számára érthető az egész elérhetővé tétele. És ez hasznos is - a használói tábor 0,001%-a számára -, akik végletekig elszánt kutatók. Ha ennél nagyobb megtérülést és elismertséget szeretnénk, akkor emeljünk inkább részeket ki a dokumentumból. könnyen Vágjuk befogadható darabokra a teljes kínálatot. Lehet - a példa kedvéért - az egy miniatúra, vagy egy érdekes marginália (lapszéli jegyzet), vagy egy műhöz kapcsolódó sztori, sőt, akár legenda is (jelezve, hogy a történet nem igazolható). Ezzel van esélyünk arra, hogy a kódex iránt érdeklődést keltsünk, és a célcsoport tagjai tegyenek egy lépést célunk felé. (A pékség illatának az a célja, hogy az arra járók érdeklődését felkeltse, és a reménybeli vásárló tegye meg az első lépést a vásárlás felé.) Ha ezt a lépést megtették, akkor jöhet a következő, kitervelt akciónk, amivel majd a következő lépését igyekszünk elérni.
Summa: ne akard egyből az egész szolgáltatást lenyomni a célcsoport torkán! Mert éppenhogy elijeszted. (MG)

Hírforrás: KIT-információ
2020. május 29.  •  Továbbküldöm a hírt
Link e hírhez:
http://www.kithirlevel.hu/index.php?kh=gyakori_marketing-tevhitek
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról