Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Melyik könyvtártípust tartod a legnagyobb presztízsűnek?

  • • megírom: kit@gmconsulting.hu
  • • felsőoktatási kvt.
  • • iskolai kvt.
  • • közkönyvtár
  • • szakkönyvtár
  • • vállalati kvt.
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2020



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Ha a könyvtár a jövő generáció igényeit kívánja szolgálni - javaslatok könyvtári foglalkozásokra is

A 21. században tananyag helyett fejlesztési területekben kell gondolkodnunk:
- idegrendszeri érés harmonizálása
- általános intelligencia fejlesztése
- érzelmi intelligencia fejlesztése
- a digitális kor eszközeinek használata
- rendszerben való gondolkodás
- természettudományos gondolkodás
- társadalom ismereti gondolkodás
- kommunikációs képességek
- gazdasági gondolkodás.
Olyan környezetet kell teremteni a gyerekek számára, amely a fent felsorolt fejlesztési területeket ellátja. Ez lehet iskola, de lehet a család is, amely biztosítja mindazt, amire a gyerekeknek a 21. században szükségük van.
Javasolt főbb tevékenységek:
1. Mozgás, tánc, sport, zsonglőrködés, varázslás - a neurológiai harmónia legjobb fejlesztői
2. Ének és hangszeres zene tanulása - általános intelligencia fejlesztő tevékenységek
3. Színjátszás, olvasás - az érzelmi intelligencia kiváló fejlesztői
4. E-sport - a digitális kor eszközeinek használatára és a szabálytudat fejlesztésére kiváló
5. Matematika, informatika, stratégia - a logikát és a rendszerben való gondolkodást építik
6. Klímavédelem - a természettudományos gondolkodást globális megközelítésben tanítja
7. Mese- és történetmondás, történelem - a társas és társadalmi folyamatokat tanítják
8. Magyar és idegen nyelvek, vitakultúra, média - a kommunikációs képességeket fejlesztik
9. Gazdálkodási és közgazdasági ismeretek - a gazdasági gondolkodást alapozzák meg.
Mindezek nemcsak a gyerekek, hanem a felnőttek számára is szükséges fejlődési területek, így a felnőttek számára is előnyös, ha közösen fedezik fel az új lehetőségeket. Lesz, ahol a felnőtté, lesz, ahol a gyereké lesz a nagyobb tudás, gyorsabb fejlődés, jobb megoldás. Ez is a lecke része.

Régebbi hírforrás(ok): A sikeres munkavégzés emberi feltételei (kompetenciák) - megvannak? link Nagyobb jólétet akarsz? Támogasd az alsós pedagógusok kompetenciáinak fejlesztését! link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.


interaktiv oktatástechnika portál logo

Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 23.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról