Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?

  • • Nem kell különösebben, hisz' mindenkit befogadunk
  • • A téma inkább felfújt hiszti
  • • Kell az akadálymentesítés; a legrászorultabbak alig járnak könyvtárba
  • • Feszültséget keltenének a rászorulók, ha többek jönnének a könyvtárba
  • • Kellene, de nem vagyunk eléggé felkészülve rá
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Hogyan írjunk eredményes Facebook-posztot?

A Facebook jellemzően nem az elmélyült tájékozódás eszköze, ezért tartalomszolgáltatóként a gyors és szemet megragadó információra kell törekedünk. Alapvetés, néhány pontban:
1. Számít a célcsoport, esetünkben használóink / szakmai közösség / barátaink, ismerőseink. - Mindez meghatározza, hogy közlendőnk magán, szervezeti vagy szakmai orgánumon jelenjen meg. Ha eltévesztjük, azt kockáztatjuk, hogy megmosolyognak.
2. Akármelyik az oldal, alapvetés a kevés, jó minőségű, 1 db jól kiválasztott fénykép, mely megragadja a befogadó szemét. Ha nincs képünk a sztorinkhoz, keressünk a weben. Csak nagyon indokolt esetben tegyünk fel 5 képnél többet. A képek válogatás nélküli feltöltésével magunkra haragítjuk a befogadót.
3. A képhez legyen cím - pl. azon túl, hogy "elkezdődött az X konferencia". Profi tájékoztatóhoz híven adjunk legalább egy kis lényegi szöveges tartalmat, rémát! Pl. emeljük ki az elhangzott legfontosabb kijelentést, idézve, vagy összefoglalva ez előadót. Ha könyvtáros vagy, adj tartalmat, értéket!
4. Kevés és lényegre törő szöveg legyen a címben. Persze, linket is tehetünk be, vagy oszthatunk meg.
5. Teaser-hatást is alkalmazhatjuk, ha jól felépítjük: ennek során figyelemfelkeltő, de a lényegi információt visszatartó címünkkel megragadjuk kattintásra késztethetve a befogadót. Ez az aktivitása nagyobb bevonódást eredményez, ezért nyert ügyünk lehet. Ha viszont nem vagyunk elég figyelemfelkeltők a címben, az egész sztorink úszott. (MG)

Hírforrás: KIT-információ
2018. április 03.  •  Továbbküldöm a hírt
Link e hírhez:
http://www.kithirlevel.hu/index.php?kh=hogyan_irjunk_eredmenyes_facebook-posztot
Régebbi hírforrás(ok): Nyomjuk a Facebook-posztokat oldalunkon - tudásmegosztás vagy a penzum teljesítése a cél? link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról