Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire vált be a KSZR?

  • • Jó, mert a kistelepülések könyvtárai is hozzájutnak dokumentumokhoz, felszerelésekhez, rendezvényekhez.
  • • Rosszabb lett. Akkor csak a fenntartóval kellett megküzdeni, most pedig azt tesznek velünk, amit akarnak.
  • • Se jobb, se rosszabb. Vagyunk, ahogy vagyunk.
  • • Hosszútávú lehetőségek vannak a KSzR-ben.
  • • Megírom: kit@gmconsulting.hu
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2020



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Imázskampányok hetedhét országban -- könytáraknak

A könyvtárak az elmúlt években világszerte sok hasonlóságot mutató kampányokat folytattak. Az akciókban három cél különíthető el:
1. A közvélemény befolyásolása, a könyvtári imázs javítása.
2. A könyvtárhasználók táborának növelése.
3. Az olvasási szokások befolyásolása. A három cél gyakran összefonódik. A kampányok időtartama változó: egy hét, egy hónap vagy akár egy év is, az anyagi lehetőségektől függően. Az elmúlt évek ilyen megmozdulásai a professzionális marketing számos közös jegyét mutatják.
Az USA egyes államaiban az ilyen jellegű akcióknak már hagyománya van. Chicagóban pl. 2001 óta szervezik a 'One book, one city' mozgalmat, (amit a hollandok 'One country -- one book' jellegűre bővítettek). Az amerikai marketing jegye a '@ your lirary' úgyszólván világmárkává vált. Az amerikai kampányok eredményességét a könyvtári statisztika adatai (2008) bizonyítják: az Egyesült Államok lakóinak 68 %-a könyvtári tag, 1,4 milliárd látogatót, 2 milliárd kölcsönzést tartottak számon. Ezek az adatok 2001-hez képest 10% emelkedést mutatnak. A gazdasági krízis itt nem csökkentette, hanem növelte a könyvtárak igénybevételét: sokan keresték fel a könyvtárakat továbbképzésükkel kapcsolatban. (ref.: Katsányi S.)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 23.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról