SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Innováció - ügyfélmegtartás céllal - pl. a légiiparban
Címkék: analógia | átszervezés, racionalizálás | innováció, szolgáltatásfejlesztés | leépítés, restrikció | munkaerő-felvétel, -elbocsátás | szervezés, szervezeti kérdések | tervezés, stratégia |
A költség- és létszámcsökkentés mellett kreatív ötleteket is bevetnek a koronavírus-járvány miatt válságba került légitársaságok.
- Fél óra alatt elfogytak a jegyek a Singapore Airlines sehová sem induló járatára. A légitársaság a következő két hétvégére étteremmé alakítja át egyik Airbus A380-as gépét, s a turistaosztályon nettó 50, a business osztályon 300, a fedélzeti lakosztályban 600 szingapúri dollárt (11 500, 69 ezer és 138 ezer forintot) kér a neves séf által összeállított menüért. - Az ausztrál Qantas sétarepüléseket szervez: a gépek Sydney-ben szállnak fel és le, az út során az utasok a levegőből nézhetik meg az ország legszebb tájait vagy éppen a Nagy-korallzátonyt. A legdrágább a Déli-sark fölé indított járat - amelyre a business osztályú jegy nyolcezer ausztrál dollárba (1,76 millió forintba) kerül. - Indul Budapest-Budapest járat is, a Smartwings légitársaság október 25-én viszi nagyjából egyórás országnéző sétarepülésre az érdeklődőket a Liszt Ferenc repülőtérről. Az utasok a levegőből csodálhatják meg Budapestet, a Dunakanyart, a Balatont és a Bakonyt, legalábbis a terv szerint, amely az időjárás függvényében is változhat. Landolás után egy szintén egyórás reptérbemutató körútra is elviszik a 26-35 ezer forintot fizető kuncsaftokat - igaz, ezt már busszal teljesítik. - A finn nemzeti légitársaság, a Finnair szupermarketekben kezdte forgalmazni a korábban az első osztályon kínált ételeket, egyebek mellett rénszarvas-húsgolyókat és sarkvidéki lazacot, hogy ne kelljen elbocsátani a teljes konyhai személyzetet. - A Thai Airways az utóbbi időben kihasználatlan bangkoki székházának második emeletét repülőgépbelsőre emlékeztető módon rendezte be étteremnek. A vendég beszállókártyával igazolja a foglalását, és a menüt a turistaosztályon, a kávét pedig a business osztályon megszokott ülésekben lehet elfogyasztani, amelyeket a kényszerűen leállított gépekből vittek a helyszínre. Az IATA [a légiipar IFLA-ja - szerk.] szerint világszerte több százezer ember veszítheti el az állását 2022 végéig az ágazatban, s a repülés már később sem lesz olyan, mint a koronavírus-járvány előtt volt.
Hírforrás:
HVG (43. sz.) / térítéses tartalom
2020. november 10. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |