SzavazásMennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ismét egy kreatív múzeumos ötlet - ha már haldoklik a hagyományos bemutatás (videóval)
Címkék: marketing | innováció, szolgáltatásfejlesztés | együttműködés nem könyvtárakkal | Egyesült Arab Emírségek (2017.10-) | múzeum | pr (bizalomkeltés) | elismerés |
A múzeumok világszerte küzdenek azzal a problémával, hogy csak egy szűk réteget vonzanak be, nem széles közönséget. A válasz erre az, hogy a "termék" nem csupán az időszaki és állandó kiállítás, hanem minden program, workshop, esemény, stb., amit a múzeum szervez. Meg kell érteni és ismerni a közönséget, hogy az igényeket ki lehessen elégíteni. A lényeg: hogyan kommunikáljuk a múzeum szépségét és fontosságát, hogyan lehet brandet építeni úgy, hogy közben a kulturális identitása és ereje nem sérül.
Az egyik kiemelkedően sikeres marketingkampány volt az Országúti Galéria (Highway Gallery), ami sok díjat bezsebelt és világon eddig egyedülálló módon mutatta be a múzeum műtárgyait. Több tucatnyi óriásplakáton szerepeltek a tárgyak, és ahogy a látogató elhajtott mellettük, az egyes közreműködő rádióadók népszerű műsorvezetői meséltek róla. (A videót ld. a forráslinken.) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |