Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire vált be a KSZR?

  • • Jó, mert a kistelepülések könyvtárai is hozzájutnak dokumentumokhoz, felszerelésekhez, rendezvényekhez.
  • • Rosszabb lett. Akkor csak a fenntartóval kellett megküzdeni, most pedig azt tesznek velünk, amit akarnak.
  • • Se jobb, se rosszabb. Vagyunk, ahogy vagyunk.
  • • Hosszútávú lehetőségek vannak a KSzR-ben.
  • • Megírom: kit@gmconsulting.hu
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2020



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Készítsünk "ingyenes" terméket

-- erre biztat Diana La Salle és Terry Britton a Harvard Business School Working Knowledge 2002. nov. 25-i számában megjelent Creating the "priceless" product interjú-cikkben. Sok pénzért jó terméket, szolgáltatást kínálni ugyanis nem nagy művészet. De vegyünk egy közönséges példát: első olvasatra talán furcsa: a "fogkefe által" sok ember magabiztosabbá lesz. Ugyanis tisztább lesz a foguk, s jobban mernek társaságban megnyilvánulni). A magabiztosság fontos és drága érték lehet, többet is ér, mint a fogkefe. A két szakember arra biztat: közönséges termékekből / szolgáltatásokból állítsunk elő különleges élményeket. Például azért, mert eddigi szolgáltatásunk ügyfeleink, olvasóink jelentős része számára unalmassá váltak. "A vevők túllépnek a funkcionalitáson, a minőségen, sőt, a szolgáltatáson is, és a teljes fogyasztási tapasztalatot tekintik, ha értékelnek egy szolgáltatást." (La Salle) Az ingyenes jellemzők megkereséséhez a fogyasztói percepciót szükséges megvizsgálni. Marketingfelméréseket a könyvtárak továbbra is keveset végeznek, így a használói igény azonosítása gyakran csak feltételezéseken, előítéleteken alapul. Hasznos eszköz lehet a megfigyelés, fókuszcsoport, mely inkább időbe, szaktudásba, mint pénzbe kerül. A szakemberek biztatnak: minden terméknek megvan a lehetősége ingyenes attribútumok kínálására. Ha ez nincs benne magában a termékben, akkor köré lehet építeni. Fontos tudatosítani, hogy a termék maga csak egy összetevője a teljes tapasztalásnak. Egy információs központ és könyvtár "ingyenes terméke" lehet például a jól informáltság tudata, amelyet a könyvtáros segítsége által tudatosíthat magában a használó. Vagy hogy a gyerekkönyvtárban a könyvtáros néninek mindig van jó ötlete az írásbeli házi feladat fogalmazásában. Vagy: a könyvtár portálján a szakterület legfontosabb linkjei, hírei biztosan elérhetők. A könyvtár a virtuális kályha, ahonnan a kutatást kezdeni érdemes. Nem?

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 23.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról