Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Megosztja-e a könyvtárosokat a politika?

  • • Leginkább választások környékén
  • • Nem, a szakmai, baráti kötődések erősebbek
  • • Sokakról tudható, melyik szekértáborhoz húz.
  • • A szakmai elképzeléseket gyakran felülírja a politikai hovatartozás
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Kilenc lépés a használói visszajelzések begyűjtésére is felhasználására

Vannak olyan képzetek, mely szerint az ügyfélpanaszokat lehetőleg minimálisra kell csökkenteni. [Sőt, a minőségirányítást félreértve van, ki a panaszok elhangzásának megakadályozását tekinti célravezetőnek. Ám ez nemcsak hogy lehetetlen, hanem felettébb káros is, ugyanis kritikus fontosságú információforrástól vonja meg a szervezetet.] Ehelyett érdemes erőforrásként kezelni a visszaérkező információt, tetemes marketingfelmérési költséget megtakarítva. Ennek kilenc lépését vázolja fel az Allegiance szolgáltató hírlevele:
1. Tevőlegesen bátorítsd használóidat jó és rossz visszajelzések adására, legyél nyitott ezek befogadására, bármi is légyen az, amit mondanak.
2. Kínálj többféle kommunikációs csatornát a visszajelzésre [pl. telefon, email, chat stb.]
3. Bátorítsd a visszajelzést e csatornák módszeres kommunikálásával [személyesen, honlapon, pulton, kiadványon stb.].
4. Állítsd be a technológiai eszközöket a visszajelzések gyűjtésére, menedzselésére, elemzésére.
5. Váltson ki tényleges cselekvést a visszajelzések tartalma.
6. Intézd el a panaszügyeket (akiknek megoldod gondját, 8%-kal lojálisabbak lesznek a nem panaszkodóknál).
7. Oszd meg és tárgyald meg a visszajelzéseket a szervezeten belül.
8. Tudasd a használóval, hogy mit tettél észrevétele nyomán. (Azt is, ha nem tudsz változtatni.)
9. Alakíts ki olyan szervezeti kultúrát, mely szívesen fogadja a visszajelzéseket és elkötelezett azok felhasználásában. (ref.: MG) - F: márc.--ápr.

Régebbi hírforrás(ok): Allegiance, link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról