Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?

  • • Nem kell különösebben, hisz' mindenkit befogadunk
  • • A téma inkább felfújt hiszti
  • • Kell az akadálymentesítés; a legrászorultabbak alig járnak könyvtárba
  • • Feszültséget keltenének a rászorulók, ha többek jönnének a könyvtárba
  • • Kellene, de nem vagyunk eléggé felkészülve rá
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Költs kevesebbet a bevásárlásnál - applikáció

Külföldön már régóta elérhetők a szupermarketek online bevásárlási szolgáltatásai, többek között Németországban már sikeresen üzemel a Penny Market webáruháza, Amerikában pedig a Walmart és az Amazon is vállal házhozszállítást.
Magyarországon jelenleg több mint 25 olyan élelmiszerkereskedelmi üzletlánc működik, ahol lehetőség van online bevásárlásra is, a négy legnagyobb online szupermarketnek (Tesco, Auchan, Groby, Príma) pedig ma már több mint egy millió látogatója van havonta. Ez a szám hamarosan még tovább növekedhet, hiszen a Spar is a közeljövőben nyitja meg online áruházát. Az áruházak sokszor teljesen eltérő árai miatt azonban az árérzékeny vásárlók egyre nehezebben tudják eldönteni, hol érdemes vásárolniuk. Egy magyar startup, a Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapata éppen erre kínál megoldást, nem kis időt és költséget megspórolva ezzel az online vásárlóknak.
A Smartkosár link olyan platform, ahol a legnagyobb online élelmiszerláncok aktuális kínálata és árai megtalálhatók, így a felhasználók a garantáltan legolcsóbb kosarat tudják összeállítani és megvásárolni. A felület - a többi ár-összehasonlító oldallal ellentétben - nem egyesével hasonlítja össze a termékeket, hanem a teljes vásárlói kosarat nézi. Mivel az egyes kosarak árai között a tesztek alapján átlagosan 30%-os eltérés figyelhető meg, a szolgáltatás segítségével egy négytagú háztartás akár kéthavi nettó átlagkeresetnek megfelelő összeget is megspórolhat egy év alatt
- vázolta fel az augusztus közepétől elérhető platform lényegét Wettstein Albert, a Smartkosár marketing vezetője.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról