SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Könyvválasztás szabályozása - illatok hatásáraAz emberek általában is könnyen befolyásolhatók illatokkal. Nem véletlen, hogy a drogériák vagy pékségek körül csalogató illat terjed, erre gyakran, mesterségesen is rásegítenek. Az illatmarketing nagy biznisz, és alattomosan hat. Az illatesztéta jellemzőnek tartja, hogy a módszert elsőként a kaszinókban vezették be. A jól kiválasztott illat hatására a kockázatvállalási kedv 45-50 százalékkal nőhet a játékasztal mellett. Lieve Doucé belga marketingszakértő és kutatótársai 2013-ban pedig azt figyelték meg, hogy a könyvesboltban is hasonlóképp befolyásolhatók a vásárlók: ha például csokoládéillatot permeteznek szét, akkor a szakácskönyvek és a romantikus regények forgalma ugrik meg.
|
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |