SzavazásEgy szakmai előadás célja, hogy...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Könyvválasztás szabályozása - illatok hatásáraAz emberek általában is könnyen befolyásolhatók illatokkal. Nem véletlen, hogy a drogériák vagy pékségek körül csalogató illat terjed, erre gyakran, mesterségesen is rásegítenek. Az illatmarketing nagy biznisz, és alattomosan hat. Az illatesztéta jellemzőnek tartja, hogy a módszert elsőként a kaszinókban vezették be. A jól kiválasztott illat hatására a kockázatvállalási kedv 45-50 százalékkal nőhet a játékasztal mellett. Lieve Doucé belga marketingszakértő és kutatótársai 2013-ban pedig azt figyelték meg, hogy a könyvesboltban is hasonlóképp befolyásolhatók a vásárlók: ha például csokoládéillatot permeteznek szét, akkor a szakácskönyvek és a romantikus regények forgalma ugrik meg.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |