SzavazásKönyvtáros utánpótlás - mennyiség
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Márkázás, azaz hogyan építik fel a vevők tudatában az erős márkákat?A márka sikere nem a termékminőségen múlik, hanem azon, ami a vevők fejében történik. Pont ezért van jelentősége a márkázásnak, melynek célja, hogy a kínálatot jól megkülönböztesse a versenytársak kínálatától, méghozzá úgy, hogy saját választékuk jelentse az első választást.
Hírforrás:
Menedzsmentfórum, OMIKK, 2003. szept. 15., link
2003. szeptember 24. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Menedzsmentfórum, OMIKK, 2003. szept. 15., link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |