SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Marketing - egyre többen gondolják át lényegét és tevékenységeit
Címkék: innováció, szolgáltatásfejlesztés | marketing | szervezés, szervezeti kérdések | tervezés, stratégia |
A cégvezetők közül a marketingigazgatók töltik el átlagosan a legkevesebb időt egy cégnél, köszönhetően a nagy nyomásnak és a tulajdonosok néha túlzott elvárásainak köszönhetően. Egy nemrégiben elindult trend azonban a puszta létüket veszélyezteti: egyre több nagyvállalat szünteti meg ugyanis ezt a pozíciót - írja az AdAge.
"A csúcsán vagyunk egy folyamatnak, amikor megpróbáljuk eldönteni, hogy valójában mit jelent a marketing ebben az új világban" - mondta Keith Johnston, a Forrester nevű kutatócég elnöke. A Russel Reynold tanácsadócég maga is adaptálódik: nemrégiben a marketingtevékenységükre új kifejezést találtak: "customer activation and growth" [kb.: ügyfelek aktiválása és számuk növelése]. Historikusan a marketingigazgatók voltak azok az emberek, akik elmondják a fogyasztóknak, hogy ki is a cég valójában és milyen értékeket vallanak. Manapság azonban ez már egy kétirányú kommunikáció része, ezért aztán a cégek működésének megváltozásával párhuzamosan a titulus is megváltozott. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |