Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  
 


Marketingminőség - többet ésszel...

A könyvtárak ilyen-olyan jól teljesítenek... Mondjuk magunk, jobb esetben igyekszünk másokkal elmondatni. Ok, lehet. De mennyire vagyunk ezzel hatékonyak? Tény, meg lehet vásárolni az influenszereket - több-kevesebb sikerrel.
De feltételezhetően az erő alkalmazásánál eredményesebbek a kreatív megoldások és a megalapozott magabiztosságot fedő önirónia.
Íme néhány példa a turisztika és országimázs szempontjából:

A #iamAUT kezdeményezés részeként Európa ismert influenszerei Ausztriában pihennek, azonban kivételesen nem a tartalomgyártás a cél - ahogy az a turisztikai marketingben szokásos. Az influenszerek erre az időre átadják nagyelérésű fiókjaikat "hétköznapi" osztrákoknak, akik ezalatt az osztrák életérzést közvetítik helyettük.
A kezdeményezés az elkövetkező hetekben több szakaszban folytatódik: Hollandiából, Olaszországból és Csehországból érkező influenszerek veszik igénybe az AUTfluencer szolgáltatást, és Ausztriában töltik majd nyaralásukat. Az AUTfluencer kezdeményezés mostantól magyar influeszerek számára is elérhető az link oldalon. A #iamAUT hashtag alatt futó nemzetközi kampány célja, hogy másokat is motiváljon arra, hogy csatlakozzanak a trendhez, és valóban szakadjanak el a közösségi média nyomásától.

A budapesti link és az osztrák imázsfilm után a héten egy újabb turisztikai - de egy teljesen más kategóriájú - szpotot mutatunk be: a VisitOslo sajátos humorral "csinál kedvet" a norvég fővároshoz. Kissé mogorva hőse szerint Oslo inkább tűnik falunak, mint városnak, egyik oldalról a másikra hamar átsétálhatsz, a múzeumokban rövidek a sorok, és még Mona Lisájuk sincs ("csak" egy Sikoly festményük). Oslót nem a pompával akarják eladni, egy mogorva norvég lehangolónak mutatja be a várost - de ez humor a javából. (Kreatív Online Hírlevél)

Érdekes, hogy kb. 20 éve hasonló attitűdbeli eltérés volt felfedezhető sokat mutatni akaró magyar és a közösségépítést bemutató svéd országimázs-filmek között. (MG)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról