SzavazásÉrdemes-e a könyvtáépületbe nemkönyvtári funkciót bevonni?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Marketingminőség - többet ésszel...A könyvtárak ilyen-olyan jól teljesítenek... Mondjuk magunk, jobb esetben igyekszünk másokkal elmondatni. Ok, lehet. De mennyire vagyunk ezzel hatékonyak? Tény, meg lehet vásárolni az influenszereket - több-kevesebb sikerrel.
De feltételezhetően az erő alkalmazásánál eredményesebbek a kreatív megoldások és a megalapozott magabiztosságot fedő önirónia. Íme néhány példa a turisztika és országimázs szempontjából: A #iamAUT kezdeményezés részeként Európa ismert influenszerei Ausztriában pihennek, azonban kivételesen nem a tartalomgyártás a cél - ahogy az a turisztikai marketingben szokásos. Az influenszerek erre az időre átadják nagyelérésű fiókjaikat "hétköznapi" osztrákoknak, akik ezalatt az osztrák életérzést közvetítik helyettük. A kezdeményezés az elkövetkező hetekben több szakaszban folytatódik: Hollandiából, Olaszországból és Csehországból érkező influenszerek veszik igénybe az AUTfluencer szolgáltatást, és Ausztriában töltik majd nyaralásukat. Az AUTfluencer kezdeményezés mostantól magyar influeszerek számára is elérhető az link oldalon. A #iamAUT hashtag alatt futó nemzetközi kampány célja, hogy másokat is motiváljon arra, hogy csatlakozzanak a trendhez, és valóban szakadjanak el a közösségi média nyomásától. A budapesti link és az osztrák imázsfilm után a héten egy újabb turisztikai - de egy teljesen más kategóriájú - szpotot mutatunk be: a VisitOslo sajátos humorral "csinál kedvet" a norvég fővároshoz. Kissé mogorva hőse szerint Oslo inkább tűnik falunak, mint városnak, egyik oldalról a másikra hamar átsétálhatsz, a múzeumokban rövidek a sorok, és még Mona Lisájuk sincs ("csak" egy Sikoly festményük). Oslót nem a pompával akarják eladni, egy mogorva norvég lehangolónak mutatja be a várost - de ez humor a javából. (Kreatív Online Hírlevél) Érdekes, hogy kb. 20 éve hasonló attitűdbeli eltérés volt felfedezhető sokat mutatni akaró magyar és a közösségépítést bemutató svéd országimázs-filmek között. (MG)
Hírforrás:
Kreatív Online Hírlevél ; Kreatív Online Hírlevél
2024. július 03. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |