SzavazásKönyvtárban nincs botrány, mert...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
Címkék: felmérés | identitás | szakmai belső kommunikáció (2013.02-) | szakmai szervezet | munkaügy | szervezeti kultúra | cselekvésképtelenség | emberi minőség | etika, fegyelmi kérdések | információ-visszatartás |
- tettük fel a kérdést egy hete. A nem reprezentatív válaszok megoszlása:
27 - teljesen általános 17 - inkább igen 5 - inkább nem 2 - egyáltalán nem. Ezen adatok szerint - érdekképviseleti szervezetek ide vagy oda - a magyar könyvtárosok jellemzően megtartják maguknak szakmai véleményüket. Talán nem meglepő következtetés, hogy azon túl, hogy - frusztrációt (hosszabb távon akár betegséget) okoz a legfontosabb erőforrásnak, - csorbát szenved a párbeszéd, megértés kultúrája egy profi információszolgáltató(!) szakmában, - bizonyíthatóan gyengébb szakmai döntések születnek, - nagyban gátolja a szakma fejlődését. Ugyanezt a kérdést 2012-ben, 2016-ban is feltettük már, s úgy tűnik: az eredmény alig változik. A vonatkozó diagram: link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |