SzavazásKönyvtáros utánpótlás - mennyiség
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mi segítheti leginkább a könyvtári szolgáltatásfejlesztést?
Címkék: szakmai belső kommunikáció (2013.02-) | marketing | közösség mint információforrás (2.0) | innováció, szolgáltatásfejlesztés | informatikai fejlesztés, automatizálás | továbbképzés, HR-fejlesztés | vezető |
Ön szerint mi segítheti leginkább a könyvtári szolgáltatásfejlesztést? -- hangzott a KIT múlt heti szavazásának kérdése. A nem reprezentatív válaszok megoszlása:
19 - Használóismeret 16 - Több pénz 16 - A munkatársak meglévő szakismeretének kiaknázása 8 - A könyvtári vezetők szakértelmének növelése 1 - Informatikai fejlesztés. -- Örömteli és tűnődésre is okot adó válaszok. Az előbbihez tartozik a használóismeret viszonylat magas aránya, mely a marketing lassú tudatosulására utalhat. (Mondjuk ahhoz képest, hogy a szolgáltatásfejlesztés alfája a használóismeret, a szavazati arány remélhetően még majd jócskán növekszik.) A külső körülményekre utaló pénz magas aránya hagyományos vélekedést tükröz. Ezzel ellentétes szempont a már meglévő szakismeretek kihasználása, melynek szintén magas az aránya. Az informatikai fejlesztéssel kapcsolatos megcsömörlésre, illetve azok kihasználásához szükséges tudás alacsony szintjére egyaránt utalhat az utolsó adat. (MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |