Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?

  • • Nem kell különösebben, hisz' mindenkit befogadunk
  • • A téma inkább felfújt hiszti
  • • Kell az akadálymentesítés; a legrászorultabbak alig járnak könyvtárba
  • • Feszültséget keltenének a rászorulók, ha többek jönnének a könyvtárba
  • • Kellene, de nem vagyunk eléggé felkészülve rá
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Miért a könyvtárról / olvasásról szól a könyvtári marketing!?

- Az egész világ izgul az iPhone 6 miatt - de az Apple nem beszél az iPhone6-ról! Miről beszél? Mi van a kampány központjában? Egy RENDEZVÉNY! (Szept. 9). Erről szólnak a meghívók, a sajtóközlemények, ez van a fókuszban.
- Amikor úgy elöntötte a tömeg az Electro World megnyitóját, hogy még az M7-es leállósávjában is parkoltak(!), annyian voltak - akkor ott a cég nem a megnyitót hirdette, hanem mit? Azt, hogy nyitáskor lesz vasaló 150 forintért, mikró sütő 1000 forintért, amíg a készlet tart.
- Ha figyeled a Lexus új modelljének, az NX-nek a bevezető kampányát, a hatalmas csinnadratta közepén nem a kocsi szerepel, hanem az, hogy jelentkezz tesztvezetésre.
- Ma egy rocksztár nem az új lemezét promózza, hanem az új lemez bemutató koncert-körútját (a lemezt majd megveszed ott a kijáratnál, vagy a kocsidban hazafelé az iTunes-ból...)
- Ha az HBO egy új sorozatot készít, akkor a bevezető kampány fókuszában nem a sorozat van - hanem az első epizód, amit általában mindenki számára elérhetővé tesznek, még azok is megnézhetik, akik nem előfizetők.
- Az elmúlt évben a legnagyobb amerikai online marketing bevezetési kampányok fókuszában SOSEM maga a termék volt, amit el akartak adni - hanem mindig egy videó, vagy videó sorozat, vagy webinárium volt.
- A világ egyik legsikeresebb parfüm bevezetési kampányának középpontjában nem a parfüm volt, hanem hogy lehetett igényelni egy termékmintát belőle.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról