Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Rendezvény és rendezvényszervezés a járvány utáni időkben (olvasóink szavazatára)

A Covid-19 tartósan befolyásolta a rendezvényeket. A rendezvényszervezők 33%-a gyakori, ismételhető, mindennapos eseményeket hoz létre, szemben a kiemelt eseményekkel, úgymint a szakkiállítások, nagyobb konferenciák. A rendezvényekkel foglalkozó szakemberek 81%-a több rendezvényt tartana, ha rendelkezne a módszereik racionalizálásához szükséges eszközökkel és technológiával, továbbá hatékonyabb méréssel és adatkezeléssel ellenőrizhetnék és kezelhetnék a hibákat. A virtuális rendezvényeknek ugyanolyan átgondoltnak kell lenniük, mint a személyeseknek. A pandémia után is megmaradnak a hibrid és virtuális rendezvények, sőt, a virtuális résznek mindig szerepelnie kellene. Ez utóbbi olyan marketingeszköz, amely több emberrel segít kapcsolatba lépni, mint amennyit személyes résztvevő lehet. Ugyanakkor a virtuális és a személyes élmény különböző: nem lehet ugyanazt a tartalmat megtervezni és eljuttatni mindkét közönségnek.

A Lenovonál új virtuális bevezetési és eseményélményeket próbáltak ki az egyszerű videóhívásoktól, sajtóbemutatóktól a magával ragadó, interaktív, virtuális galériaélményekig. A siker titka:
- Érzelmeket kiváltó, valós ügyfélpéldák vizuálisan vonzó tartalommal legyen illusztrálva.
- Energikus és dinamikus előadók, akik a spontaneitás érzetét keltik és hitelesek a közönség számára.
- Interaktivitás jelenléte: élő virtuális hozzászólások, beszélgetések, lájkok.
- Kapcsolatépítés és nyomon követés a rendezvény után, hogy az ne csak egyszeri és befejezett érintkezési pont maradjon, hanem része legyen az ügyfél folyamatos döntéseinek.

A hibrid rendezvények egyik kihívása a személyes és a virtuális résztvevők közötti kommunikáció. Az élő rendezvények is évről évre változtatják a helyszínt, hogy más élményt nyújtsanak. Ugyanez igaz a virtuálisakra is: újat kell adniuk közönségüknek. A rendezvényszervező a helyszíntől függetlenül - virtuális vagy hibrid - álljon készen arra, hogy mindenféle személyes és szakmai alternatívával versenyezhessen a közönség figyelméért és hűségének elnyeréséért. (Ref.: Szabó Eszter)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról