SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Tájékoztatópult-ötlet kereskedelmi-szolgáltató egységekből
Címkék: könyvtári tér, enteriőr | hatékonyság | berendezés, eszköz, bútor | analógia | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | tájékoztatás (személyes, fizikai) | tájékoztatás (virtuális) | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
A könyvtárak lassan belátják: sok tanulnivaló van a profitérdekelt vállalkozások gyakorlatából. Nekik sokkal inkább megvan a pénzük az üzleti céljaiknak legmegfelelőbb gyakorlat kikísérletezésére. Egyúttal folyamatos nyomás alatt élnek, hogy ügyfélszolgálatuk üzemeltetése minél olcsóbb, ugyanakkor minél eredményesebb legyen. Azaz: minél hatékonyabb. Amit csak lehet, a virtuális térbe terelnek: be se jöjjenek az ügyfelek az egyre fogyó számú üzlethelyiségeikbe. Ügyféltereiket megpróbálják csak annyira kényelmessé tenni, hogy az ügyfél-élégedettség maradjon, de minél gyorsabban pörögjenek a kuncsaftok. Ehhez megfelelő dizájn is jár. Nézzük a link képgalériáját:
- A Telekomnál kissé kényelmetlen a magas szék (feltehetően tudatosan), de az egyablakos ügyintézés gyorsan megy. - Az IKEA multifunkcionálisan gondolkodik: hol ügyféltanácsadás, hogy munkatársak közötti megbeszélés folyik a pultoknál. Az enyhe kényelmetlenség itt is alapfunkció: pörögjön a munka. Az áruház specialitása, hogy a munkaasztal szintje a kellő szintre emelhető. Amely funkció jól illik a bútorkereskedő innovatív imázsához. (MG) |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |