SzavazásKönyvtáros utánpótlás - mennyiség
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Továbbra is olvasottak a reklámújságokTovábbra is népszerűek maradtak az akciós kiadványok azok körében, akik megkapják őket. Az ilyen újságokat a lakosság 58 százaléka szokta átlapozni, az emberek 16 százaléka ez alapján is vásárol.
A piackutató szerint az újságok nagyobb népszerűsége a válságnak köszönhető, a legnagyobb érdeklődés pedig az alapvető élelmiszerek, a húsáruk és a tejtermékek iránt mutatkozik, de a fagyasztott áruk iránt is jelentősen növekedett az érdeklődés. A hirdetések gyakran tájékoztatnak különböző akciókról, árleszállításokról, ami magyarázhatja népszerűségük növekedését a nehéz időkben. A kiadványok azonban egyre kevesebb háztartásba jutnak el, és összesített jelentőségük éppen ezért csökkenőben van, amit talán az újságok rövidebb átlagos hossza, és a hirdetett áruk számának csökkenése is jelez. Az elmúlt évben legtöbbször a diszkontáruházak éltek ezzel a hirdetési formával, őket követik a hipermarketek. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |