SzavazásMennyire hiteles számodra az országos könyvtári statisztika? (iskolai osztályzattal)
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ügyfélközpontúság és a valóság -- mérföldekre egymástólÜgyfélközpontúság és a valóság -- mérföldekre egymástól -- írja cikkében John Quelch. A szervezetek missziója szinte kivétel nélkül ügyfélközpontúságról szónokol. A használói tapasztalatok szerint azonban a gyakorlat távol áll ettől. A szervezet vezetőjének ideje legalább 10%-ában érdemes az ügyfelek szempontjain gondolkodni, velül beszélgetni és a szervezetet az ő szempontjaik szerint alakítani. Mindezt nem az ügyfelek térfelén. - F: okt. 1.
Hírforrás:
Harvard Business School Working Knowledge, link
2008. október 08. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Harvard Business School Working Knowledge, link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |