Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Kinek az érdekeit képviselik MA a könyvtárszakmai szervezetek (leginkább)?

  • • a használókét
  • • a kormányzatét
  • • a könyvtárosokét
  • • egyéb érdekeltekét
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2020



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Újrapozícionált brand [márka] az élelmiszerpiacon -- és a könyvtár

2003. márc. 12-én az Unilever bejelentette, hogy újrapozícionálja és a fogyasztó számára igazi értékkel rendelkező valódi márkává fejleszti az eddig csupán gyártói logóként használt Szívjelet, amely jégkrém-üzletágát fémjelzi. Magyarországon ezzel egyidőben az Eskimo nevet felváltja az Európa nagyobb részén elterjedt Algida márka.

-- A könyvtárosokat feltehetően hidegen hagyja a jégkrém-ipar maga. Az átpozicionálás jelensége és gyakorlata azonban megfontolandónak tűnik. A "könyvtár" kifejezés, mely a szakma egyik alapattribútuma, mára meglehetősen avíttnak tűnik, s ezt sok nyugati (és néhány hazai) névváltoztatás is jelzi. Az információs központ és könyvtár, Mediothek, Resource Center (forrásközpont) stb. kifejezések természetesen nem jelentik a könyv száműzését, de utalnak arra, hogy az intézmény egyáltalán nem csak "könyv-" és jóval több, mint "-tár". Az átpozicionálás annál is inkább időszerű, mert a könyvtár kifejezés a fiatalok számára egyre inkább fájlok tárolóhelyét jelenti a számítógépen, mint kézzel fogható épületet. Az átpozicionálás tehát nem csak átnevezést jelent, ahogyan a cikk is részletezi, hanem tartalmi változást is kommunikál. Ha a hazai könyvtáraknak nagyratörő tervei vannak, ezen is érdemes gondolkodni. (MG)

Hírforrás: Marketing Hírlevél, 2003/11., márc. 12., link
2003. március 19.  •  Továbbküldöm a hírt
Link e hírhez:
http://www.kithirlevel.hu/index.php?kh=ujrapozicionalt_brand_[marka]_az_elelmiszerpiacon-es_a_konyvtar
Régebbi hírforrás(ok): Marketing Hírlevél, 2003/11., márc. 12., link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 23.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról