Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Van szerepe a trash komunikációnak is

A LinkedIn saját felmérése szerint a válaszadók 82%-a jobban megbízik egy olyan márkában, amelynek vezetői csapata aktívan jelen van a közösségi médiában.

A művészek életében a TikTok, az Instagram és a Facebook az általánosan használt felületek, de az accountok kezelésében, a posztokban, a stratégiában sokféle modell létezik. A Z generációs előadók rutinosan mozognak a közösségi médiában, saját kézben tartva profiljaikat, közvetlenül kommunikálnak a közönséggel, segítséget nem kérnek hozzá. Az "idősebb" generációk a klasszikus modellben gondolkodnak, tehát menedzsmentjükön belül van dedikált kommunikációs szakember ezen felületek kezelésére - szemlélteti a különbségeket Nagy Adrienn. Hozzáteszi: jól látható tendencia, hogy a népszerű előadók posztjai egyre spontánabbak, kevesebb beállítással, profi trükkök nélkül készülnek, mert "minél trashebb, annál kúlabb".

Liptay Gabriella szerint van még tere a munkájuknak, hiszen a szakértők sokszor inkább a magvas gondolatok megfogalmazásában erősek, terjesztésükben kevésbé. Épp ezért a kommunikációs csapat nem avatkozik be, pusztán segíti őket.
A közösségi média használatában két nagy veszély van: ha túl nagy a közlésvágy és túl nagy a közléskényszer - véli Iglódi Csaba. Nem szerencsés, ha valaki túlmozgásos és akár a cégbranddel szemben is kommunikál, de az sem, ha valakit rákényszerítenek arra, hogy folyamatosan jelen legyen. Jó példaként Gazsi Zoltánt, az Eisberg ügyvezetőjét említette, aki teljesen önazonosan, ösztönösen posztol, valamint Sárospataki Albertet (Billingo), aki a Cápák között jelenlétét hatékonyan összekötötte a linkedInes jelenlétével.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról