SzavazásEgy szakmai előadás célja, hogy...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Virtuális szupermarket egy metróaluljáróban
Címkék: analógia | arculat (magunkról mutatott kép) | Dél-Korea | hatékonyság | hozzáférés, nyitva tartás | marketing | önkiszolgálás | pr, public relations, bizalomkeltés | üzleti modell | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | virtuális, online tájékoztatás |
A Tesco a koreai élelmiszer-kiskereskedelmi piacon jelenleg a második helyen áll, de nem titkolt szándéka, hogy piacvezetővé szeretne válni. Ehhez -- többek között -- egy különleges és zseniális eszközt is bevetett.
A koncepció szerint a forgalmasabb helyeken, például metrómegállókban a reklámokhoz hasonlóan megvilágított plakátokkal 'kirakatokat' állítanak ki, ahol a megvásárolható termékek -- elsősorban hétköznapi fogyasztási cikkek -- sorakoznak fel. Mindegyik terméket kétdimenziós vonalkóddal látták el, amiket a vásárlók az okostelefonjukra telepített alkalmazás segítségével leolvashatnak, és így hozzáadhatják a virtuális kosarukhoz. A vásárlást és a fizetést azonnal, telefonon keresztül el lehet elintézni, a megrendelt áru pedig a munkanap végéig megérkezik a felhasználó lakcímére. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |